Retourbeleid
Dit retourbeleid geldt voor de landen: Nederland en België
Je hebt het recht om je bestelling 30 dagen na ontvangst te retourneren.
Als je niet tevreden bent met je bestelling, het verkeerde product hebt ontvangen of het product defect is of niet past, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@palmara.nl en we zullen je verder helpen met het retourneren.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je deze hebt ontvangen. Ook moet het product nog in de originele verpakking zitten.
Retourkosten: zijn voor rekening van de klant.
Het kan zijn dat je product direct teruggestuurd moet worden naar de leverancier in Azië. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van je bestelling. Retourkosten zijn voor rekening van de klant en niet voor Palmara.
Restituties
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt er binnen 7 dagen automatisch een bedrag overgemaakt op de betaalmethode die je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen.
Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend of waarin restituties worden geweigerd:
- Elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert of is beschadigd.
- Elk artikel met ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout(en).
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Te late of ontbrekende terugbetalingen:
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij of bank, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt overgeboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je restitutie nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@palmara.nl